MMORPG

Pogadanki o grach komputerowych
Awatar użytkownika
^Oggie^
Użytkownik
Posty: 634
Rejestracja: środa 09 lis 2005, 23:14
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

MMORPG

Post autor: ^Oggie^ »

Gracie w MMORPG ?? Jeżeli tak to w jakie i na jakich serwach ? :)

Ja aktualnie pogrywam w Tibie na Arcani :P pierwsze kroki stawiam a nałogowo gram w Ultime Online na Moongacie (ta gra uzaleznia :F ) teraz chce sie zabrać za WoW ale czekam na jakiś porzadny serwer które nie upadnie po 2 tygodniach :P
"WRESZCIE NADSZEDŁ TEN DZIEEEEŃ W KTÓRYM KUPIŁEM SE CHOMIKA" !!
\m/O_O\m/
"W CAŁYCH KRAJU STAN WYJĄTKOWY ATAKUJE NAS CHOMIK DOMOWY" !!
\m/O_O\m/

Ber
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2005, 00:57
Lokalizacja: AR Foro (Brodnica)
Kontakt:

Post autor: Ber »

Ja gram w KalOnline na serverze Hanin. Czasem w SilkRoadOnline na serverze Babel i GuildWars.
Obrazek

Awatar użytkownika
Master Ragnarok
Użytkownik
Posty: 548
Rejestracja: sobota 19 lis 2005, 19:19
Lokalizacja: z Narreturmu
Kontakt:

Post autor: Master Ragnarok »

ja ongiś grałem w MU (właściwie to nie MMORPG, ale co tam). Próbowałem też swoich sił w KalOnline, ale mój sprzęt jest za słaby. Najgorszy w MMORPG-ach jest abonament i wymagania

Awatar użytkownika
Jura
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: poniedziałek 22 sie 2005, 22:51
Kontakt:

Post autor: Jura »

MU to nie mmorpg?? a co to?
Pogrywałam kiedyś w MU najpierw na globalu a potem na Alchemy... ale w kńcu gra straciła sens...
a potem w Kal, ale miałam długą przerwę spowodowaną przymusem nauki, i już jakoś średnio mi się chce tam zaglądać...
http://jura.fotosik.pl
Zero tolerancji dla analfabetów i dyslektyków! Jedno i drugie jest uleczalne, trzeba tylko chcieć, LENIE !
Świat to niesprawiedliwe dno!

Awatar użytkownika
Master Ragnarok
Użytkownik
Posty: 548
Rejestracja: sobota 19 lis 2005, 19:19
Lokalizacja: z Narreturmu
Kontakt:

Post autor: Master Ragnarok »

MU to nie mmorpg?? a co to?
siekana, z RPG-iem wspólny ma tylko rozwój postaci, system uzbrojenia i kilka innych... jeśli to MMORPG, to jest bardzo ubogi...

Awatar użytkownika
Acree
Moderator
Posty: 990
Rejestracja: niedziela 21 sie 2005, 13:09
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: Acree »

Ragnarok Online na serwerach KDR i Dark KDR http://www.kdr.abh.net.pl
ew na zagraniczym anarchy ro
Optimus Prime (G1) pisze:There's a thin line between being a hero and being a memory...

Obrazek

Pulpet
Użytkownik
Posty: 187
Rejestracja: niedziela 30 kwie 2006, 09:59
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: Pulpet »

Master Ragnarok pisze:siekana, z RPG-iem wspólny ma tylko rozwój postaci, system uzbrojenia i kilka innych... jeśli to MMORPG, to jest bardzo ubogi...
Masz rację, że to nie RPG, lecz ma elementy RPGa, czyli rowój postaci, przedmioty, a po 150 lvl są też Questy.

Ja gram w MU Online na prywatnym serwerze PAPUGi.

Awatar użytkownika
Master Ragnarok
Użytkownik
Posty: 548
Rejestracja: sobota 19 lis 2005, 19:19
Lokalizacja: z Narreturmu
Kontakt:

Post autor: Master Ragnarok »

Questy
ile ? dwa ? chyba że zmienili coś w nowszych wersjach. :roll:

Pulpet
Użytkownik
Posty: 187
Rejestracja: niedziela 30 kwie 2006, 09:59
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: Pulpet »

Do dwa, ale to więcej niż jeden, więc napisałem questy, może i mało, ale jest to element wspólny z grami RPG.

Awatar użytkownika
VampirE
Użytkownik
Posty: 240
Rejestracja: wtorek 23 sie 2005, 12:58
Lokalizacja: StraDoom
Kontakt:

Post autor: VampirE »

MU to hack&slash wiec questy sa raczej nie konieczne, ale to powoduje ze gra robi sie nudna. Wole D&D przynajmniej mozna sie posmiac na sesji.
[center]Forum World In Stars
Against All Authority[/center]

Pulpet
Użytkownik
Posty: 187
Rejestracja: niedziela 30 kwie 2006, 09:59
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: Pulpet »

Hmmm D&D, jak ja dawno w to nie grałem, sprzedałem wszystkie podręczniki, heh, ponieważ ludzie z którym w to grałem jeszcze do tego chyba nie dorośli.
Sorki za OFF TOPA
MU jest hack&slashem, ale questy 2 ma, Diablo to też hack&slash, też questy ma, a na multi jak wciąga.

Awatar użytkownika
RaptoR
Użytkownik
Posty: 739
Rejestracja: niedziela 21 sie 2005, 20:26
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: RaptoR »

Ostatnio ludzie powoli przezucaja sie z okreslenia MMORPG na MMO, ze wzgledu na znikomy element RPG w MMO ;]

W tej chwili najciekawsze MMO, jakie maja wyjsc, to Conan: Haeborian Adventures, D&D Online (nazwa kodowa), Warhammer Online (wznowiony niedawno) i kilka MMO robionych przez tworcow Guild Wars. Nu i Burning Crusade ^_^ Laza tez plotki, ze Diablo3 ma byc MMO, ale dopiero, jak WOW wyczerpie swoj potencjal finansowy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jura
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: poniedziałek 22 sie 2005, 22:51
Kontakt:

Post autor: Jura »

W ciągu ostatniego tygodnia wciągnełam się w Silkroad online ( http://www.silkroadonline.net ), wygląda ładniej niż Kal i nie ma takiej armii klonów w mieście, jak i o kase łatwiej... Co prawda gra ma strasznie zatłoczone serwery ale przyjemność gry jak i drogi rozwoju postaci całkowcie to rekompensują. No i te śliczne smugi przy ciosach :D
http://jura.fotosik.pl
Zero tolerancji dla analfabetów i dyslektyków! Jedno i drugie jest uleczalne, trzeba tylko chcieć, LENIE !
Świat to niesprawiedliwe dno!

Shiva
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: czwartek 15 gru 2005, 17:31
Lokalizacja: Anime Rebellion foro
Kontakt:

Post autor: Shiva »

Może i biega dookoła pełno rożnobarwnych ludzików ale stroje są okropne w porównaniu z Kalem ach moja łuczniczka ;] tak samo bronie niby więcej ale kicz ... rozwój postaci mhm może i lepszy ale interfejs brzydki wszystko wygląda tak prostacko ;]

Awatar użytkownika
Jura
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: poniedziałek 22 sie 2005, 22:51
Kontakt:

Post autor: Jura »

Okropne? W Kalu są same klony, a w Silkroad oprócz wielu itemów które można kupić u NPC jest też sporo które tylko wypadają z potworów.
Bronie kicz??? W kalu masz tylko miecze, luki i sticki, w Silk zaś jest 5 rodzaji broni zależnie od rozwoju postaci, i od levelu jaki osiągniesz. Każda broń mimo tego samego wyglądu może posiadać różne statsy nawet o połowe lepsze o formy wyjściowej.
Prostacki interfejs jest w Kalu, jak i krajobrazy wciąż takie same i nudne. W Silk masz wszystko pod ręką, dodatkowo prosta mapka świata, i kompas dzięki któremu zgubienie się jest niemożliwe. Dodatkowo możesz ustawić automatyczne użycie potionów zamiast cały czas na nie klikać. Szybko też można nauczyć się wskrzeszania czy przyspieszenia, zamiast czekać do 36lv... Nie trzeba latać do jakiś NPC by nauczyć się skilla...
Potwory w Silk są często żywcem wyjęte z mitologii chińskiej, nie ruszają się tak pokracznie jak w Kalu. Grając w Kala miałam cały czas wrażenie że zabijam to samo...
W kalu by zdobyć kasę nieźle trzeba było się namęczyć, w Silk jest o nią łatwo jak i dobre przedmioty bo częściej wypadają z potworów.
To samo tyczy się doświadczenia... te klocki w kalu dobijały mnie...
http://jura.fotosik.pl
Zero tolerancji dla analfabetów i dyslektyków! Jedno i drugie jest uleczalne, trzeba tylko chcieć, LENIE !
Świat to niesprawiedliwe dno!

ODPOWIEDZ